Dobitoacele


Conform dictionarului explicativ al limbii romane termenul de „dobitoc” se foloseste in mod corect pentru un animal domestic lipsit de inteligenta si bun simt.

Cu o semnificatie oarecum spirituala :)) eu folosesc sg. si pl. acestui cuvant pentru persoane ce prezinta caractere particulare spoite de rahat.

Explicatie:

1. Ies la cafea pentru relaxare. Sun un grup de cunostinte si fac invitatii la cafea. In urmatoarele 10 minute sun un alt grup de cunostinte si fac invitatii la aceeasi cafea. Eu sunt persoana de legatura dintre cele doua grupuri. Cand cel de al doilea grup ajunge in local la cafea, un cap patrat , impertinent si nesimtit se ridica de la masa si pleaca … De ce? Mi s-a dat explicatia de ce a reactionat asa, dar nu exista nici un motiv pe Planeta sa alegi sa fii nesimtit fata de cineva care nu merita acest lucru. In momentul in care taranul lanos s-a ridicat cu intentia de a rupe usa, si ceilalti din primul grup au facut exact acelasi lucru, dar obligati de intentia dobitocului. Eu ma intrebam” Dar de ce tocmai acum, cand ceilalti abia au ajuns la masa?”. Cei din grupul 2 au ramas incurcati uitandu-se cand la mine, cand la cei ce isi faceau bagajele. Cine a picat de prost? Eu. Din respect pentru mine si ceilalti ce aveau sa ne tina companie la cafea era necesar sa mai stea inca 10-15 minute .. Nu am apucat nici macar sa le fac cunostinta. M-am simtit foarte prost fata de toti cei de la masa, dar dobitocul nu avea nici un fel de mustrare la propria-i adresa.

2. Iesitu’ pe strazi in lume a devenit extrem de periculos. Cand doua persoane de sexe diferite se plimba impreuna, toata lumea va spune:”Aaaaa, astia doi sigur vor ceva unul de la celalalt”. Pentru inceput nu specifica nimeni despre ce e vorba, dar cand se intalneste X , Y si Z incep a face un brainstorming referitor la legaturile dintre cei doi in cauza. Si uite cum te trezesti ca ti se rescrie istoria in asa fel incat sa iti futa reputatia, daca ai una …

3. Cine, cum si unde danseaza? Dansez cum vreau si unde vreau. Punct.

4. Judecata de Apoi incepe in Oravita. Daca nu ai facebook sau alte siteuri de socializare vei deveni suspect. Mereu cei de la scara blocului trebuie sa iti vada statusul pe facebook pentru a fii motivati de ce ajungi beat acasa la ore matinale. Mi-as pune vaduva, dar mi-e ca se supara barbata’miu.

5. Vorbitul de la distanta. La oamenii normali treaba asta se rezuma doar la strigatul pe nume sau atragerea atentiei unei persoane pe care ai vazut-o sau te-a ginit mai tarziu. Dobitocii aleg sa iti spuna:”De ce nu mergi cu mine la Resita si imi platesti 3 locuri? Doar iti permiti!” sau” Mi-a zis X sa te salut!” sau ” Da-mi nr tau de telefon!” sau ” Ai plecat la cafea la ore de astea?” si daca se mai spanzura si peste geamul vreunei masini cu numere straine, e clar… se incadreaza perfect in peisaj.

6. Acostatul pe drum. Te plimbi din doua motive: sa iei o gura de aer sau ca nu ai masina. Dobitocul spune asa: „Hai ca te duc eu cu masina!” si raspunzi” Nu, multumesc.” Apoi intreaba” Dar de ce? Hai ca eu ma cunosc bine cu mama-ta cu bunica-ta si cu restu’ familionului!”. Si atunci te iei cu mainile de cap.

7. Munca in echipa este costisitoare. Organizezi o treaba, toata lumea pica de acord. La final cand faci calculele ori esti in intarziere cu proiectul, ori iesi pe minus din punct de vedere financiar. De ce? Pentru ca dobitocul are el o idee vaga despre munca in echipa, dar niciodata nu ajunge la timp, nu isi termina ce are de facut si nu intreaba si pe restul ce si cum s-a lucrat. El stie ca trebuie sa ajunga intr-un loc si vede mai ceva oameni in jurul lui, dar nu stie care este rolul lui si al celorlalti.

8. Telefoanele ucid mai rau decat tigarile. Cand suni pentru informatii la dispeceratul unei firme calmeaza-te! Suni pentru a te lamuri si a primi informatii. Dobitocii inchid conversatia cu „Futu-ti-o pe ma-ta!”. Cel ce munceste la telefoane timp de 8 ore pe zi aude foarte multe si nu e conceput astfel incat sa retina fiecare apel telefonic in parte. Ai sunat o data? Mai suna inca o data… pentru verficare, pentru ce vrei tu, dar nu vorbi urat celui cu intentia vadita de a fii amabil cu tine inca din momentul in care aude telefonul sunand.

9. Dragostea pute… Atunci cand stie tot satu’ ce ii faci femeii tale / barbatului tau in pat.Dobitocii fac mereu schimb de experienta.

10. Investim in mancare. O fosta obeza din liceu imi puse intr-o zi intrebarea” Ce faci? Iar mananci?”. I-am raspuns cu greata:”Intoarce-te in fata si fii atenta la curs.” Cum sa imi calcuzele banii cineva care nu munceste impreuna cu mine? Cum sa imi studieze bugetul cineva care nu are nici o legatura cu mine si fata de care nu am avut si nu voi avea niciodata vreo obligatie?

Lasă un răspuns

